FAQ


Op deze pagina proberen we antwoorden op de meest gestelde vragen te geven. We hebben alle vragen die we regelmatig krijgen in verschillende kopjes gezet. Staat jouw vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Over bestellen

  • Hoe kan ik bestellen? Kies je product en de hoeveelheid en druk op de knop om het product aan je winkelmandje toe te voegen. Je kunt verder winkelen en andere producten uitkiezen of het hierbij laten en afrekenen.
  • Wat is de kwaliteit van jullie producten? Een goede prijs/kwaliteitsverhouding is voor ons van belang. We selecteren onze deals altijd op basis van eigen kwaliteitseisen en staan voor de kwaliteit van wat we op onze website aanbieden.
  • Hoe werken kortingsacties? Soms hebben we een leuke kortingsactie. Bijvoorbeeld een extra korting bij een extra product. Al deze informatie kun je vinden op de productpagina en bij het afrekenen zullen we je hierover ook informeren.
  • Ik wil een kortingscode combineren: Helaas kun je geen kortingen 'stapelen'. Als we een korting geven over de aanschaf van meerdere producten (bulk), dan kun je geen extra code toepassen. Je kunt 'm wel bewaren voor de volgende keer natuurlijk!
  • Ik heb een vraag over het product: Je kunt over vragen over het product altijd contact met ons opnemen. Let op: Veel informatie over het product is te vinden op de productpagina.
  • Ik ben niet tevreden met mijn bestelling: Jammer! Maar dat kan natuurlijk gebeuren. Je kunt je product retourneren binnen de termijn. Lees op deze pagina alle informatie over retourneren.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen? We sturen je altijd direct een bevestiging per e-mail toe. Hou je inbox dus in de gaten (en check je spambox ook)
  • Hoe lang duurt het voor mijn bestelling is verwerkt? We verwerken je bestelling in de regel binnen 1-2 werkdagen.

Over betalen

  • Welke betaalmethode's bieden jullie aan? Je kunt bij DealMonkey betalen via iDeal, Bancontact & PayPal. Wil je met een creditcard betalen? Gebruik dan PayPal.
  • Kan ik achteraf betalen? We bieden geen optie om achteraf te betalen.
  • Kan ik betalen bij aflevering? We bieden geen optie om te betalen bij de levering.
  • Welke extra kosten moet ik nog betalen? Bij DealMonkey doen we niet aan toeslagen, belastingen of administratiekosten. De prijs die je ziet, is de prijs die je moet betalen!
  • Is mijn betalingsinformatie veilig bij jullie? Ja, we werken met de meest geavanceerde webshop software van Shopify en gebruiken betaalprovider Mollie. Beide staan bekend om hun veiligheid. Je gegevens zijn dus altijd veilig.

Over de levering

  • Betaal ik verzendkosten? Bij DealMonkey betaal je nooit voor de verzending van je product. 
  • Waar leveren jullie naartoe? Naar elke plek die de postbode kan vinden. Wereldwijd dus (Ook naar afgelegen plekken als Nauru, Tuvalu of Mozambique).
  • Waar komt mijn bestelling vandaan? We hebben logistieke partners in Nederland, België, Spanje, China, Vietnam en de Verenigde Staten.
  • Hoe lang duurt het voor mijn product wordt geleverd? We hanteren een verwachte levertijd van 20 werkdagen na verzending.
  • Ik heb nog niets ontvangen, ook niet na 20 werkdagen. Wat nu? 99% van de bestellingen wordt binnen 20 werkdagen geleverd. Conform onze algemene voorwaarden hanteren we een maximale levertermijn van 60 dagen. Bij de aankoop op DealMonkey ga je akkoord met deze afwijkende levertermijn.
  • Waarom duurt de levering bij jullie langer dan bij andere webwinkels? Onze missie is om jou geld te helpen besparen. Om dit reden hebben we geen eigen magazijn en werken we niet met 'premium' pakketdiensten. Dit zorgt ervoor dat we onze kosten veel lager kunnen houden.
  • Kan ik mijn bestelling traceren? Ja, bij elke bestelling ontvang je een track & trace code om je levering in de gaten te houden.
  • Als ik meerdere producten bestel, komen ze dan in 1 pakket? In de meeste gevallen worden losse producten ook los verzonden.

Over retourneren

  • Ik ben niet tevreden met mijn product en wil het graag terugsturen: Dat kan, mits binnen de retourvoorwaarden. Op deze pagina lees je alles over het retourneren van producten.
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug: Als we je retour hebben ontvangen en hebben gecontroleerd ontvang je binnen 10 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug.